Ya ben bilmiyorum ama bu gönül işlerini hep bir kızla konuşunca samimileşince sen ona teklif edersin o da samimiyetten artık sana bağlanırda kabul eder türü diye biliyor(dum)um ya ne zaman bir kızla konuşsak samimileşsek acaba o bu mu diyorum ve sonum hüsran oluyor. En son geçen hafta bir kızla yine konuştum dedim bu da onlar gibi dedim işte ben seni arkadaş olarak görüyorum ne zaman istersen yazarsın dedim kız bana neden öyle diyorsun filan yazdı. Ben harbiden anlamıyorum siz bu gönül işlerini nasıl başarıyonuz?