Laviniaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam,

Bende yaklaşık olarak 8 gün önce forumda sigara bırakma konusu açıp bırakmıştım. 8 Gündür sigara içmiyorum. Normalde 4-5 yıldır günde ortalama 15 sigara içen birisiydim. Bir anda bıraktım ve şuan 1 hafta da olsa sonuçlarını görüyorum. Bayır çıkarken tıkanmıyorum veya yemeklerin kokusunu daha iyi alıyorum. Dün yalan olmasın 1 dal sigara yaktım, ciddi söylüyorum 1 duman vurdum ve bu ne leş bişi diyim direk söndürüp çöpe attım. Bu kadar kısa sürede nasıl sigaradan tiksindiğimi inanın bende anlamadım. Size tavsiyem her şey kafada bitiyor. Nikotin bandı, e-sigara vs olaylarına girmeyin. Bırakın direk zamanla sizde nefret edersiniz kokusundan.
Aynı düşünceyi ben lanse ettim , tebrik ederim dostum .