digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikrini saygılı ve düzeyli şekilde ifade eden ve dünyanın düz olduğunu savunan adama da saygı duyuyor musunuz?
Ben duymuyorum.
Ortaya bir fikir atan adam bu fikrini belirli nesnel bilgiler ile desteklemelidir.
Genel bir forumda hiç bir bilgiye dayanmadan kafadan fikir uydurduğunuzda insanlar gözünde sadece fikriniz değil şahsınız da itibar kaybeder.
belirttiği fikirleri çürütmeyi neden denemiyorsunuz?