SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce bir konu okudum ve konu sahibine "torbacın kim, idiot vs" tarzında inanılmaz hakaretler edilmiş dalga geçilmiş.

Konu sahibi arkadaşın görüşüne saygım sonsuz düşüncelerini de bir kimseye hakaret etmeyerek güzel bir şekilde yazıp sizlerle paylaşmış yanlış veya doğru bu hiç önemli değil.

Karşınızdaki insanın diline, dinine, rengine ve görüşlerine neden saygılı değilsiniz arkadaşlar? Burada herkes aynı görüşte olmak zorunda değil.
Fikrini saygılı ve düzeyli şekilde ifade eden ve dünyanın düz olduğunu savunan adama da saygı duyuyor musunuz?
Ben duymuyorum.
Ortaya bir fikir atan adam bu fikrini belirli nesnel bilgiler ile desteklemelidir.
Genel bir forumda hiç bir bilgiye dayanmadan kafadan fikir uydurduğunuzda insanlar gözünde sadece fikriniz değil şahsınız da itibar kaybeder.