Geçen yıl bu zamanlarda tak diye kafama esti yeni sigara paketi almadım, o zamandan beri içmiyorum... Bu sıralar nedense tekrar başlamak istiyorum fakat kendimi tutuyorum. Arkadaşlarımdan ara sıra istiyorum ama vermiyorlar o kadar bıraktın başlama diyorlar. Arkadaş veya ortam önemli bir faktör sanırım.