Okuma ve yazmanızın olduğu aşikâr.
Ekonominin durumu herkesçe malum. Fakat karşınızdaki kişiye mevcut durumu izah etmek varken neden hakaret? Konu sahibi arkadaşa güzelce anlatılsa eminim ki anlayacak kapasiteye sahiptir hocam. Belki fikir değiştirecek?
O kişi sence izah istemek için mi o konuyu açtı sanıyorsun hocam. Adam ya kara cahil ya da malum partinin sempatizanı. Propaganda amaçlı açmış işte konuyu. Geçmiş konularına mesajlarına bak görürsün. %180 enflasyon olan ülkede kriz yok demeye getiriyor. Sence bunu akıl mantık alır mı? Forumda sürüyle dolu bu tipte insanlar. İnsanların tahammülü kalmadığı için böyle oluyor. Gidip canı yanan birini dürtersen, o canı yanan kişide seni dürter.