SayfaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okuma ve yazmanızın olduğu aşikâr.


Ekonominin durumu herkesçe malum. Fakat karşınızdaki kişiye mevcut durumu izah etmek varken neden hakaret? Konu sahibi arkadaşa güzelce anlatılsa eminim ki anlayacak kapasiteye sahiptir hocam. Belki fikir değiştirecek?
insanları belli bir yaştan sonra değiştiremezsin ( BELKİ ) boş bir kavramdır o tarz durumlarda.

bir örnek verdim bu konuda adamın fikri değişti mi yok çünkü adam bilgisiz okuduğunu c/p yapıp kendine yandaş haklı çıkarmaya çalışan insan vatana millete hayırlı olmaz.
kapağını yapacaksın ve geçeceksin onlara o müstehak.

cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zordur
sen doğrularını yaz geç anlayan anlar anlamayan konuyu sildirir öyle anlar sana gelip teşekkür de etmez.