bende her cafeden eve geldiğimde nargileyi bırakıcam yarın kesinlikle içmiyorum dedikten sonra
öğlen akşama kadar bilgisayar başında kaldıktan sonraa saat 9 - 10 oldumu ayaklarım beni cafeye getiriyor