ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam hayır hiç içmedim kahvaltıdan sonra çok aradım özellikle ara ara aşırı içme isteği geliyor.
Özellikle sordum, "aşırı içme isteği" ile baş etmek maalesef pek mümkün değil, bu fizyolojik olmasından ziyade maalesef psikolojik bir alışım baskısı. Umarım başarılı olursunuz, ancak bilinç altınızda henüz durum olgunlaşmamış görünüyor.