Çok fazla tiryaki olmasamda 2017 yılı Temmuz ayından beri bir fırt dahi çekmedim. Sanmayın ki 5 sene geçmiş artık nefret ettiğiniz bir şey haline dönüşür, canınız istemez, maalesef hala istiyor ama tamamen irade ile alakalı bu olay.
Arada içeyim, azaltayım vs. ile olmaz, kesin ve net karar verip tamamen hayatınızdan çıkarmanız lazım.
Belki bir vesile olsa daha kolay olur, ben ilk oğlumun doğumuna az kaldı diye bırakmıştım. Zaten az içiyorum, hiç içmeyeyim bari diye düşünerek bırakmıştım.
O zamandan beri içmem, darısı başınıza.