E-mail atmıştım. Üyelik onay ve manuel incelemeler hafta içi mesai saatlerinde yapılıyormuş. Yarın düşer muhtemelen panele.
Haber var mı hocam
Dün 1 domain sipariş geçmiştim. Bugün parayı iade edip kimlik fotosu istediler.
İlettiniz mi hocam kimlik vs