mecburiyetten bırakmak zorunda kaldım. bunun ilk 6 ayı takviyesiz yerine birşey koyamadan günde 3 tane içerek devam edebildim. o 3 taneyi de içmemek için yerini doldurmak el ağız alışkanlığını bitirmek için sağlam bir elektronik sigara aldım. Aldığımdan itibaren 2 ay boyunca ufacık nefes bile sigaradan içmedim. sonra sırf meraktan bir tane içeyim dedim, onu da 2-3 nefes anca çekebildim. çünkü sigara yanık kokusu tadı verdi, iğrençti. resmen ağzımın tadı çok fena kaçtı. Aklımdan da sigarayı içsem ne olur düşüncesi kalkmış oldu. Eşim ve annemde elektronik sigara ile sigara içmeyi bıraktılar. Tabi bu süreçte yanınızda birileri sigara içmezse iyi olur ve sizi destekleyecek birisinin artısı çok önemli.
(Elektronik sigara cihazının kalitesi ve likiti çok önemli. Bunu da birkaç deneme ile bulabilirsiniz.)