KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Boya M1 Önermek İçin Girmiştim Konuya 😅
güzel boya marka uzun süre oldu hocam bendeki normal eskidi ürün heralde yine boya alıçağım gibi diğerlerinin fiatları cok yüksek