tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlamak bitirmenin yarısıdır lafı doğru denemelere devam edin bunlar bırakma aşamasının bir parçası bende bu şekilde bıraktım suan 10. aya girdim
Umarım hocam , bakalım gerisi zaman ve sabır gösterecek