Ne zaman bu gece sigarayı bıraktım deyip yastığa başımı koysam, 1-2 saat kıvranıp uyuyamayıp kalkıp direk sigara yakıyorum. Ne nalet bir döngüdür bu?

Ama bir tezim var: etrafımızdaki insanlar şu üstteki gibi olumsuz cümleler kurduğu için sigarayı bırakamıyor olabilir bazı kişiler. Pozitif enerjiye ihtiyacımız var. Ve bu her konuda böyle.
(Örnek verelim derken negatif enerji de oraya bıraktık, iyi mi..)