yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşımız sorunumun çözümü için yardımcı oldu, kendisine tekrardan teşekkür ederim. Bu saatte rahatsızlık verdiğim için kusura bakma lütfen. Görüşmek dileğiyle.
Rica ederim, rahatsızlık yok ne demek

Görüşmek üzere, iyi çalışmalar