Forumdan instagram için 1 aylık reklam anlaşması yaptığımız arkadaşa ücretini gönderdik. Bugün instagram hesabı kapanmış bunun sorun olmadığını reklamı diğer yan hesaplarından yayınlayabileceğini de söyledik fakat acelesi vardı sanırım önce telegram hesabını sildi

Şimdi r10 hesabını da yoğun iş temposundan dolayı tatil moduna almış. Tamamen komedi.. Şikayet konusu felan başını ağrıtmak istemedi paşa ondan gitti sanırım. Şimdi bu kişi hakkında şikayet konusu vb açmama gerek var mı 90 gün yok forumda
Açmasanız bile kim olduğunu belirtin, diğer arkadaşlarda mağdur olmasınlar.
Geçmiş olsun.