EfegMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumdan instagram için 1 aylık reklam anlaşması yaptığımız arkadaşa ücretini gönderdik. Bugün instagram hesabı kapanmış bunun sorun olmadığını reklamı diğer yan hesaplarından yayınlayabileceğini de söyledik fakat acelesi vardı sanırım önce telegram hesabını sildi Şimdi r10 hesabını da yoğun iş temposundan dolayı tatil moduna almış. Tamamen komedi.. Şikayet konusu felan başını ağrıtmak istemedi paşa ondan gitti sanırım
Bu mantıkta kişilere örnek teşkil etmemesi ve cesaret bulmaması adına şayet bir mazereti yoksa arkadaşın hakkında suç duyurusunda bulunmanızı tavsiye ederim..

Dolandırıcılıktan işlem yaparlar ve 3 yıldan aşağı olmamak üzere bir hapis cezası alacaktır..