Hocalarım, kardeşlerim merhaba. Yaklaşık bi 7 gün sonra 12.sınıf SAY öğrencisiyim.Yksyi hallettikten sonra stüdyo işleri ile uğraşıp dijital platformlarda muziklerimi paylaşmak istiyorum.Peki sizce bunun için laptop mu masaüstü mu almaliyim sizce ve olmazsa olmaz gereksinimler neler?Marka tavsiyelerinize açığım bütçe max 15-20k