Turgay74 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam otomatik reklamları kapadım ben
ondan dolayımı düşüklük sizce
Hocam bende biraz etki etti birkaç gün sonra daha da oturur sanırım.. Otomatik reklamı açtım yerleşimini Google'a bıraktım sadece site içi olarak. Anasayfa içi, yazı içi reklam çıkartıyor ve siteyi yavaşlatmıyor. Eğer otomatik reklamları açacaksanız viynet (sayfa geçişi reklamı) ve sabit reklamları (alt yada üst kenara dayalı reklamlar) kapatın en azından bir kaç gün deneyip gözlemleyin derim. Bol kazançlar.