umarım herkes tez zamanda öder.
Yorumları incelediğim kadarıyla kazanca göre borçlar oluşmuş.
Borca giren kişinin b planı olmalı gelirin gidere yetmiyorsa gerekirse borca girmemek önemli.
Dünyanın neresnde olursak olalım borçlanmadan birşey almak imkansıza yakın.
Herkese bol kazançlar.