Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu konuları açarakta arkadaşların ekmeklerine yağ sürüyorsunuz. adam google aratırken yabancı biri logo diyince 5tlye logo başlığını görüyor. sonra yapanı bulana kadar arıyor. maxigeyik yerine neden 5 tlye logo yapılmaz konuları açıp makale paylaşsanız daha iyi işler alırsınız