Önemli olan hizmeti iyi aldığın veri merkezini tercih etmeniz tarafımıza veri merkezi tarafından 6 ayda 5 kat zam yapıldı fakat hizmet iyi olduğu için kalmak durumundayız. Bu zararı karşılamaya bak yaptığın işler ile ayrıca hala pendc yi savunan arkadaşları görüyorum bizzat kendim geçen hafta pendc yönetimi ile konuştuk size şuanda alıp kesinti garantisi veremem ve devamlı kesintinin de olduğunu belirttiler.
Yönetimde kiminle görüştünüz ? Böyle bir cümleyi kimden duydunuz ?