Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görev Yöneticisi > İşlemler

Yaptığınız işlemde buraya bakın CPU ve BELLEK kısmında hangi program yüksek kullanım yapıyor görürsünüz. Tarayıcıda ne yaptığınızda önemli. Tarayıcılar kullanım durumuna göre yüksek ram ve işlemci kullanırlar.