Yazıcı markasına göre değişiyor fakat genel olarak çok zor bir şey değil, 40 tl için uğraşmaya çok değmez diyebilirim ama biraz pis bir iştir
hp deskjet kullanıyorum eticaret yaptığım için çok gerekli benim açımdan yazıcı her gün en az 30-35 sayfa çıktı alıyorum. 40 tl yerine 120 tl verip kendim doldurmam daha mantıklı geldi açıkçası.