Hangi bölümden almalıyım hocam teşekkürler yorumunuz için
NÖROLOJIi ye gideceksiniz hocam emar isteyecek sizden devlette sıra almak zor lakin özelde bu işlemi yaptırabilirsiniz ben o baş agrısını kesilmeksizin 6 gün çektim iyi bilirim ve son olarak eğer ki hap kullanıyorsanız
APRANAX PLUS yazdırın o hapı kullandıktan 1 saat sonra inş ağrınız geçecek bu hapı reçetesiz vermiyorlar eczaneden. Emar sonucunuza görede artık doktor ne derse amma agrınızın geçmesini istiyorsanız dediğim hapı kullanmalısınız