wam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geliştirici ekibiniz, hukuk ekibiniz...
milyon milyar dolarlar gerek. bu kadar paranız olsaydı yazılımcı tutar yapardınız. r10'da nasıl yapacağız diye konu açmazdınız.
İnanılmaz iyi desteğin için teşekkür ederim. Gerçekten insanlara bu şekilde moral vermen gerçekten mükemmel. Yani işin doğrusu bende sıfırdan kendim yapmayı, hiç bir zaman uzman birisiyle çalışmayı düşünmüyordum. Verdiğiniz tüm bilgiler için teşekkür ederim