Çıktığı ilk günden bu yana kullanıyoruz WiseCP'i şu zamana kadar tek bir problemimiz olmadı. WHMCS'de modüllere ekstra para döküyorsunuz WiseCP'de ise bir çok entegrasyon ücretsiz geliyor. Özellikle WiseCP v3 dolu dolu özellikle geldi
Mesela ne gibi modüller ücretsiz hocam örnek verir misiniz