Merhaba,
bizde 1 aydan fazladır pendc barınıyoruz gayet iyi bence o kadar kötü degil dedikleri gibi 1 aydan fazladır pendc,deyiz hiç bi kesinti olmadı önermiyorum diyen arkadaşlar neye dayanarak önermiyorlar onu çok merak ediyorum ben kendim şuan pendc,deyim benden barındırma alan müşterilerimde genelde pendc, götürüyorum hiç bi sorun yok kesinti vs yok şuan