@Gelistirici; wpost diye bir bot geliştirmişti işinize yarayabilir belki.
teşekkür ederim konularını bakıyorum şimdi
keske noktalama işaretleri kullanılsa, daha az yorucu olur.
dogrudur hocam yazma konusunda ve imla kuralları hakkında bilgim hiç yok