Deneyin hocam %100 işe yarar , bizim burada hep böyle yapıyorlar
teşekkürler hocam zararsız bir çözüm demiyycem inşalah.
Bunları duydum da çok faya etmiyormuş birde zarar verebiliyormuş .
Vurun sapanla düşsün yuvaları (!)
Şaka bir yana çözümü yok gibi, yuvalarını taşımaktan başka
işte hocam bunlar geçen sene de geldiler sonra uçup gittiler başka bir çift yuva yaptı şimdi gittiklerinde bir daha yuva yapmalarını engellemeyi düşünüyorum.
Cd fikrini deniycem.
Arabanın üzerine birşey örtmeyi düşündünüz mü hiç? Yuva bozmayın vebalinden kurtulamazsınız. Arabanızın üzerini örtün. Eski moda brandalar gibi.
Yok hocam yuva yıkmam bu hayvanlar uçup gidiyor sonra bir ara aradan zaman geçince tekrar yuva yapıyorlar o tekrar yuva yapmayı engelliycem inşallah
o bölgeye cd vs koyarabunu çözücem inş bakalım.
örtme konsuunda gerçekten uğraşamam çok yoğun durduğu yer sürekli çıakrıp geri takamam vs.