Merhaba, Arkadaşlar türk patent kurumundan marka tescil belgesi alıcam fakat masraf olarak ne kadar ücret ödeniyor ne yapılması gerekiyor daha önce alanlar bilgi verebilir mi? şimdiden teşekkürler iyi forumlar.
Başvuru 380 TL geçtğimiz günlerde başvurdum. Onaylanırsa gördüğüm bir kaynakta 700 küsür falan daha ödenmesi gerekiyormuş ancak ne kadar doğru bilmiyorum. Ben başvurdum ama onaylanmadı. Marka tescili almak için markanızı uzun süredir kullanıyor olmanız gibi bir takım ciddi şartlar mevcut, hemen alabileceğiniz bir sistem yok maalesef. Gözden çıkarabileceğiniz 380 TL'niz var ise başvurun ancak onay alması biraz zor.