emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ödedim 3-4 dakika oldu hala kayıt etmedi kontrol paneli de bi değişik
MirketBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 TL'ye aldım. Onay e-maili bekleyecekmişiz. Sanırım manuel inceleme yapılıyor.
"ürün ve hizmetlerimize olan güveniniz için teşekkür ederiz. Siparişinizi aldık.

Bu e-postanın ekinde siparişinizin bir özetini ve iptal koşullarını da bulacaksınız.

Bu e-posta sadece siparişinizin alındığını teyit etmek için kullanılır ve bir sözleşme yapma teklifinizin kabul edildiği anlamına gelmez.Sözleşmeniz, siparişinizi e-posta yoluyla bir sipariş onayı göndererek veya size bir sipariş onayı göndererek kabul ettiğimizde ortaya çıkar. PDF belgesini yazdırılabilir hale getirin.

Siparişinizi alır almaz bizden başka bir bildirim alacaksınız.

Host

Europe GmbH
müşteri hizmetleriniz "
cagann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakalım satın aldım ortada birşey yok şuanlık
Sonuç var mı arkadaşlar