Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte her yer dolu malesef yok zaten yuva yıkmam bir uçsunlar hemen bir çözüm düşünüyorum kış da geliyor yavaştan giderler diye umuyorum.
cd fikrini deniycem ilk fırsatta
Deneyin hocam %100 işe yarar , bizim burada hep böyle yapıyorlar