Çözüm çok basit , cd alın var ortasından ip bağlayıp yüksek yerlere asın . Kuşlar korkup gelmeyecektir ama benim şahsi tavsiyem yavrular büyüyüp uçmaya başladıktan sonra bunları yapmanız , farklı sokağa park etseniz sıkıntı olmaz az yürümüş olursunuz spor olur 😁😁
işte her yer dolu malesef

yok zaten yuva yıkmam bir uçsunlar hemen bir çözüm düşünüyorum kış da geliyor yavaştan giderler diye umuyorum.

cd fikrini deniycem ilk fırsatta