Önceden valorant oynarken çok rahat alt tab ile altta açık olan tarayıcıya (edge) geçerdim ve hiç sıkıntı olmazı canavar gibiydi. Şimdi ise oyunda alt tab yaptığım an laptop da aşırı derecede kasma donma oluyor. Sebebi ne olabilir ? Birkaç gündür böyle.