petri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@HostLAB; kullanıyorum, teknik destek kounusunda çok memnunum.


Şuan orayı kullanıyorum zaten. Teknik destek çok iyi evet ama sitelere giriş hızı çok düşük. Fiyatlarda da iyi bir güncelleme yapmışlar bana fazla geldi.