drdiyar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ağır bir parfüm kış kokusu kasım-Mart arası kullanılabilir
parfümün ağırı hafifi olmaz kullanmasını bildikten sonra genellikle kışın tercih edildiği doğrudur ben sadece özel günlerde kullanıyorum, günlük kullanıma pek uygun değil zannımca.