Slm arkadaşlar,
ebayde stoklu satış yapmak istiyoruz ama birkaç konu var, türkiyeden günlük kargo yaptığımızda tercih sebebi olurmu yoksa ingiltere vs biryerde depo oluşturmalı mıyız.
türkiyeden kargo yaptığımızda iade kargoların maliyeti çok yüksek olacak bir diğer konuda bu aklımıza takılan.
Ayrıca vergilendirme nasıl oluyor yabancı para birimi faturasımı kesiyoruz