benim elimde bahsettiğiniz motordan var. 9 ay önce aldım. Gayet memnunum. en fazla 110 yapıyor sonra kesiciye giriyor. Üniversiteye geçeceğimden dolayo satmayı düşünüyorum.
İlgilenirseniz PM atabilirsiniz. 3000KM'de henüz