Hayırlısı olsun öncelikle. Bu kartın Türkiye'de faliyete girmesi Paypal'ın Türkiye'ye gelmesi kadar zordur.
Türkiye'de kullanımda tavsiyem hesabında TL bakiyesi bulundur. Diğer para birimlerinde çevrimden dolayı ufakta olsa fark ödeme. Iphone(diğer telefonları bilmiyorum) kullanıyorsan kartı telefona tanımlama yapabilir ve telefonun ile temassız ödeme yapabilirsin. Fiziki kartın çokta bir önemi olmaz bu durumda. ATM'den para çekme işlemi yapmadım hiç gerek olmadı.