Hastagleri sildim. Kendiliğinden kalkar mı ban yoksa başka bir hesaba mı geçiş yapayım?
Hesaba girdiğiniz telefon numarasını bi başka hesapta kullanmışsanız, numarayı twitterda hiç kullanılmamış bi numara ile değişip hesabı aktif olarak kullanıp paylaşımlar, rt ler falan yapıp 2 hafta sonra falan tekrar o baktığınız yerden kontrol edin hocam. Popüler içeriklere oynanıp ve doğal yolla paylaşımlarınız rt beğeni vs. alırsa o hesabın yeni açılacak bi hesap ile farkı kalmaz ve eksi tarihi oluşu da işinize yarar hocam. Diğer türlü 2-3 hafta paylaşım yaptınız ve hiç görülmüyorsa hesap yani beğeni vs. gibi etkileşimler almıyorsa paylaşımlarınıza göz atın. Baktınız hala olmuyorsa yeni bi hesap açıp bide öyle denersiniz.