Size öbür tarafta mutluluğu satanlara bunu sorsanız bu dünyada çile çekmelisin ki, öbür tarafta rahat edesin mutlu olasın der.
Ama bana sorsan hayatını değiştirmek senin elinde.
Sevmediğin sana zararı olan kim varsa hayatından çıkar imkanın varsa pek dışarı çıkma, ev ofis çalışabiliyorsan çalış, araba al toplu taşımaya binme, binme ki ordaki insanların kötü enerjisi sana bulaşmasın.
Dışarı çıkmak gerekir elbette, dışarı çıkınca avmye git, müze gez, canlı müzik yapan yerlere git, yazın dağ bayır gez, paran varsa herşey dahil otellerde tatil yap. Yani insanların eğlenmek için mutlu olmak için gittiği yerlere git.
Hayat dediğin şey bu zaten.
Bak o zaman kadermiş kedermiş pek takmıyorsun.
Ama tabi bunların hepsi için para lazım. Para kazanabiliyorsan, mutlu değilsen çevren cidden çok kötüdür.