insan doğarken rızkıyla doğarmış.. ya helaliyle ya haramıyla illaki o para onu bulurmuş.. Rabbim helalin peşinden koşanlardan eylesin..
Faize yatırana kadar, ticaret yapın, altın alın, usd alın ama lütfen faize bulaşmayın..
Düşüncenize saygım sonsuz buda benim yorumum.