Kaderini kendin belirliyorsun hocam. Adil olsaydı dünyadaki tüm insanlar mutlu olurdu zaten. Afrika'da günde bilmem kaç tane çocuk açlıktan ölmezdi. Tayland'da 8 yaşında kaçırılan çocuklar fuhuş sektörüne sokulmazdı. Elimizde olmayan bazı durumlar var tabi, ne zaman nerede doğacamız vs bunları Allah belirliyor ancak kalan her şeyi kendimiz seçiyoruz. Bize seçim şansı vermiş. Kaderim buymuş deyip vazgeçmemek lazım, devamlı çalışarak kaderinizi kendiniz belirleyebilir ve sonunda mutlu olabilirsiniz. Allah sağlık sıhhat versin, gerisi size kalmış.