OnurPY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Kahramanmaraş'tayım normalde çok serindi ben Adıyamanlıyım annemi getirdim burası serin diye annem geldiğinden beri burasıda Adıyaman gibi oldu
Bende diyorum bişey olmuş olmalı yoksa eserdi buralar