Konu
Salçamızı yaptık ama?
02-09-2022, 23:02:10
#9
MESKO
Geçen sene Adana salça biberi 2 3 tl ydi bu sene 9 10 tl... Kğ şuanda 80 90 tl diyorlar salçaya.. Maliyetler çok arttı maalesef..
Edit : domates piyasasını bilmiyorum