Belirttiğim siteden aldığınız adrese kartı aldıktan sonra yine site üzerinden Türkiye'ye yönlendirme işlemi yapıyorsunuz (Royal Mail seçeneği ile).
Hocam gönderim ücreti çok tutuyor mu acaba ? Birde sanal kartlar debit mi yoksa prepaid olarak mı geçiyor acaba ?