Wockha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kartın uygulamaya kayitlimi ?
Bir adet kart tanımlı sanırım. Para yatırmak için oradan iban kopyaladım. Ayrıca kayıt etmem lazım mı