Merhabalar
Pendc de yaklaşık 6-7 aydır bulunuyoruz çok ufak kesintiler elbette yaşanıyor bunlar milisaniye den bile az ancak genel anlamda baktığımız zaman şahsen memnunuz
nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, neye göre en hızlı oluyor? Sanırım pendc çalışanı felan olmalısınız çünkü hayal gördüğünüzü belirtmek isterim. Ya da hiçbir veri merkezi kullanmadınız. 7/24 Network diyorsunuz, kesintisi bile firmalar haber veriyor öyle bakıyorlar, evet atak alıyormuşuz diye. burada farklı şeyler anlatmama gerek yok, siz biliyorsunuzdur zaten.