Merhabalar
Pendc de yaklaşık 6-7 aydır bulunuyoruz çok ufak kesintiler elbette yaşanıyor bunlar milisaniye den bile az ancak genel anlamda baktığımız zaman şahsen memnunuz
Merhaba, neye göre en hızlı oluyor? Sanırım pendc çalışanı felan olmalısınız çünkü hayal gördüğünüzü belirtmek isterim. Ya da hiçbir veri merkezi kullanmadınız. 7/24 Network diyorsunuz, kesintisi bile firmalar haber veriyor öyle bakıyorlar, evet atak alıyormuşuz diye.

burada farklı şeyler anlatmama gerek yok, siz biliyorsunuzdur zaten.